۱۱ خرداد ۱۳۸۸

گرگ.تالاب کانی برازان (wolf-Kanibarazan Wetland)


۶ نظر:

آرش یکدانه گفت...

خیلی عکس خوبی شده فرهاد.
باید تو اون موقعیت بود تا درک کرد که چقدر عکاسی از این سوژه سخت بود.

آدینه گفت...

عالی شده فرهادجان. مرسی

ُسجاد گفت...

سلام.عکس هنرمندانه ای گرفتین.دیدن این حیوان زیبا تو منطقه شمال غرب که امسال مورد غضب قرار گرفت خالی از لطف نبود.موفق باشی

پرهام گفت...

فرهاد خیلی جالبه, نخوردت؟! :D:P
خوشگله...
حالت چطوره؟ خوبی؟

ناشناس گفت...

من بچه روستای خورخوره نزدیک ترین روستا به کانی برازان هستم. اصلا معلوم نیست که عکس مربوط به کانی برازان باشه

پویا گفت...

سلام آقای اهل خورخوره، من خودم اون موقع اونجا بودم هم گرگ رو دیدم و هم دیدم كه فرهاد ازش عكس گرفت. عكس فرهاد رو هم دیدم. فكر كنم شما گرگه كانی برازان رو ندیده باشی. پسر خوب فرهاد از گرگ عكس گرفته خب از تالاب كه عكس نگرفته كه شما مطمئن بشی كه كانیبرازانه اونجا. می خوای بیستا شاهدم بیارم برات كه اون موقع اونجا بودن. ای بابا.